Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2010 13:39 - За теб, любов моя ...
Автор: loveforever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2328 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 10.04.2010 17:53


Като че ли божество ходеше по земята, а не човек..! Като те видех, виждах Ангел да се носи над земята и останалите хора, сякаш ти не стъпваше по земята.. озаряваше цялата планета със своето присъствие и пръскаше обръч от светлина, по местата, откъдето минеше ! Като че ли цветя и рози, и зелинина и райска градина и песни се появяваше, там, където стъпеше, и райска музика прозвучаваше в слуха ми, славеите спираха своята песен и затаяваха дъх, за да могат да доловят и да се насладят на музиката от твоите движения и стъпки! Въздухът се отдръпваше, за да ти направи място с поклон и въздишка! Той потреперваше развълнуван, виждах това! Така затаяваше дъхът ми, парализираше гърдите ми, застиваше лицето ми и  погледа ми, само с едно твое движение, само с едно твое дихание, само с един твой жест ... Боже, само не ме поглеждай ... не ми се усмихвай ... ще умра от емоции ... изпадам в шок, и унес, и делириум и екстаз, и не мога да помръдна едновременно с това, препарираш ме ...не ми причинявай това ... о, не ...  извинявай, причинявай ми го, ... но едновременно с това, дай ми миг поне  време преди това, да мога да ти кажа колко много те обичам ... да изразя как те обожавам ...  изгарях като птицата феникс, всеки път, когато се докоснех до теб, по какъвто и да било начин ... с усмивка, ако те видех от далеч...недей Боже, не ме поглеждай ...не ми продумвай - разтапяш ме и ме омайваш с гласи си ... и защо не мога да промълвя и дума ... защо мълча ... защо сърцето крещи, иска да каже толкова неща -  Обичам те,  Обожавам Те ... Люби ме ..., а вие устни, парализирани мълчите?! Парализиран!
Кожата ти - не бяла, не от коприна, не от мляко, а от магия направена! Няма нещо по-нежно на този свят, на тази планета и в тази Вселена!
Гласът ти - няма приказка, няма писател, които дори и малко да могат да го опишат, не виждам как мога да сторя това и аз, да разкажа за омаята му, мекотата му, нежността му, звънкостта му, лиричността му, мелодичността му, глас, който без да каже тези две думи, през цялото време ти казва "Обичам...", музика за мене целия си ти, музика, която в моя ден до края на живота ми ще звучи! Ако можеше Пепеляшка или Снежанка и другите приказни герои да те чуят биха се смутили , от възхита биха замлъкнали, и никога не биха промълвили вече!!
Устните ти - мекия им допир би бил пиянство за цял живот!
Тялото ти - нежно и красиво, така, както нито Микеланджело, нито древногръцките склуптори или Богове биха могли да го изваят, нито дори да си го представят !!
Стъпките ти - все едно милваш земята, а не стъпваш по нея, обич моя !!
Косите ти - златни и меки, разпръскваши снопове лъчи и стрели от светлина, които сякаш казват на всички живи твари, заповядайте, не се притеснявайте, стоплете се, вземете си от мойта топлина и моя огън! А те се тъплят, за да се сгреят и да  пречистят  душите си!
Очите ти - божествено зелени, (моите) две планети, в които се потапям, опиянявам и омайвам от атмосферата им, изпадам в безтегловност и се нося в тяхното безвремие,  зелените облаци на твоите очи ... из различните пластове на въздуха им, озона им ...искам да вдишвам само  техния  опиум и да виждам всичко в зелено, през твоите очи... през колко атмосфери преминавам и светове ... цяла вселена и хилядолетна безкрайност ... породени само в един миг, в който покорения  опиянения ми поглед срещне зениците на твоите очи ! 
Пет години те обичах ... само теб, не исках да видя друго същество, ще станат може би десет, петдесет, сто и няма! и не искам! да те забравя,  магиьо моя! Може би е хубаво :)!
Ако Любовта раждаше вечен живот и безсмъртие, то аз вечно щях живея само в твоите очи, любов моя, обич моя, живот мой, смисъл, мой, въздух мой!
Ти ми даваш сили, за да продължа да живея, и да се боря за красотата в този живот, защото  знам, заради теб, че я има :*! И да преоткрия любовта в някой друг, заради теб, обич моя (hug) !



Гласувай:
2


Вълнообразно


Предишен постинг

1. stix - :)
05.04.2010 13:59
Колко хубава е вечността... в зелено... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: loveforever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 25552
Постинги: 12
Коментари: 6
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930